Puzzle reklamowe

 
Nasze puzzle można wykorzystać jako:
   - element akcji promocyjnych gminy/miasta – np. ważnych rocznic, festiwali, wystaw, koncertów, turniejów
   - elegancki upominek dla wyjątkowych gości
   - gadżet na imprezy targowe oraz dla potencjalnych inwestorów
   - element (np. cegiełka) akcji charytatywnych czy zbierania funduszy na inne cele
   - produkt do dalszej odsprzedaży w muzeach lub punktach informacji turystycznej

Jakie są zalety puzzli w procesie promocji?
   - długa obecność w świadomości odbiorcy - gadżetów promocyjnych tego typu się nie wyrzuca
   – w odróżnieniu od innych materiałów promocyjnych, takich jak ulotki, mają przewagę trwałości 
   - duża, trwała i oryginalna powierzchnia promocyjna
   - możliwość dostosowania formatu, kształtu i ilości elementów do potrzeb każdego Klienta
   - trwałe i eleganckie opakowanie dla folderów, ulotek i materiałów promocyjnych dołączanych do puzzli
   - ekskluzywny charakter gadżetu połączony z atrakcyjną ceną
   - wciąż nowość na polskim rynku - rzadkie występowanie tej formy reklamy to duża jej atrakcyjność
 
Dostępne opakowania puzzli reklamowych:
  - pudełko kartonowe (dostępne w dowolnych formatach)
  - jednoczęściowe z klapką
  - dwuczęściowe (spód + wieczko) - składane lub klejone
  - puzzle zafoliowane na tekturowej podkładce
  - podkładka zadrukowana jednostronnie
  - podkładka zadrukowana dwustronnie
  - woreczek materiałowy (np. lniany) z możliwością wyszycia lub nadruku na nim dowolnych treści
  - woreczek z zamknięciem strunowym
  - koperta papierowa
 
Ceny i zamówienia
Wszystkie ceny na zamówienia puzzli reklamowych ustalane są indywidualnie. Zamówienia na puzzle reklamowe przyjmujemy wyłacznie poprzez formularz kontaktowy lub bezpośredni kontakt mailowy na adres zamowienia@portaart.pl. Do dyspozycji Klientów pozostaje nasz dział obróbki graficznej gotowy do realizacji bardzo złożonych projektów.
   
Kontakt
Powrót do Fotopuzzle